Informàtica 3

Gesco3 – Creat per facilitar la teva gestió diària

La solució idònia per a la gestió integral de totes les àrees d’una pime, el que et permet optimitzar els processos i augmentar la teva productivitat facilitant la presa de decisions.

Descarrega’t una demo

Creat per facilitar la teva gestió diària

El programa GESCO3 aporta solucions a petites i mitjanes empreses de múltiples sectors. Disposem de diferents tipus de subscripció segons el nombre d’empreses a gestionar, el nombre de persones que utilitzaran el programa (de manera simultània) i el tipus de necessitat empresarial del teu sector.

Gestió d’Estocs, Compres, Vendes i Facturació.
Gestió de la Fabricació i Remeses.
Factura Electrònica.

GESCO3 t’ofereix un ampli cicle de vendes on podràs realitzar pressupostos, comandes, albarans i factures, així com personalitzar els documents d’impressió amb el disseny i logo de la teva empresa.

Controla tot el cicle de compres amb GESCO3, des d’un complet fitxer de proveïdors, fins als documents de compres que et permetran optimitzar la teva gestió: comandes, albarans i factures, tots ells personalitzats amb les dades de la teva empresa.

Amb GESCO3 unificarás tota la informació dels teus clients en un únic lloc, el que et permetrà saber tot allò que necessites sobre els teus clients.
GESCO3 et facilita una gestió integral dels teus contactes per fer el seguiment , manteniment i previsió de totes les accions comercials i crear noves oportunitats de venda.

El programa GESCO3 et permet integrar l’aplicació VENDIR3, accedint al teu programa de gestió des d’un terminal mòbil ANDROID en temps real.
El programa VENDIR3 és un programa de prevenda i autovenda tàctil, àgil i intuïtiu que et permet dotar de la màxima operativitat a la teva xarxa comercial en les seves visites a clients.

Registra la comptabilitat associada a les operacions de manera ràpida i àgil.
Des GESCO3 pots comptabilitzar a CONTA3 totes les factures de venda i de compra, així com cobraments i pagaments.

El programa ofereix la possibilitat d’efectuar el procés de comptabilització indicant subcomptes individuals per Article o per Secció. Permet anotar un subcompte per a compres i una altra per a vendes, en cadascun dels Articles i/o Seccions. Aquesta funció permet anotar com a articles, les despeses i/o subministraments de l’empresa, i millorar així el seu control de gestió.

Una bona gestió de les ordres de treball és essencial per a la bona marxa d’un centre de reparacions.
GESCO3 et permet tenir un control absolut de l’estat de cada treball realitzat, així com obtenir complets informes detallats de les ordres per estat, operari, data, client, etc.
Amb GESCO3 organitzaràs el treball d’un servei tècnic i optimitzaràs la productivitat de les teves operaris.

GESCO3 t’ofereix una completa gestió del magatzem controlant tots els moviments de mercaderies efectuats.
El programa incorpora les funcionalitats més avançades que inclouen rectificació dels moviments de magatzem motivats per regularitzacions d’inventari o per traspàs entre magatzems.

El programa permet Multimagatzem amb Traçabilitat/Lots i Caducitat.

GESCO3 permet la gestió completa de cobraments i pagaments: lliuraments a compte, devolucions de rebuts…
A més, podràs gestionar àgilment les remeses de cobrament i pagament mantenint la teva tresoreria sota control.

Controla el procés de fabricació de forma integral, generant ordres de fabricació a partir de les comandes dels clients, planificant i organitzant les diferents fases de producció, rebaixant l’estoc de magatzem, controlant el percentatge de minves… tot això complementat amb potents llistats que permeten a qualsevol pime optimitzar la gestió de la seva fabricació i augmentar la seva productivitat.

GESCO3 t’ofereix la possibilitat de Treballar de manera integrada amb el programa de TPV TERVEN3, la solució que s’adapta a les necessitats de qualsevol negoci optimitzant la seva gestió.
Podràs realitzar fàcilment factures simplificades, pressupostos, albarans, factures, arqueigs de caixa, cobraments en efectiu o targeta de crèdit. La solució més completa per a augmentar la rendibilitat del teu comerç.

Possibilitat de sincronitzar amb GOOGLE CALENDAR TM, per a accedir a les teves cites i contactes, on i quan vulguis, des del teu ordinador, tauleta o mòbil. Aquesta funcionalitat és exclusiva per a subscripcions multiempresa.